Mocca d’Or en Medellín Secret slaan handen ineen.

Koffiebranderij Mocca d’Or en Medellín Secret gaan samenwerken. Mocca d’Or neemt de operationele zaken over en ondersteunt Medellin Secret verder in het groeien binnen de horeca en het MKB. Ruim vijf jaar geleden begonnen Arnold Noorduijn en Marc van Eck met het koffiemerk Medellín Secret, zonder geld om reclame te maken, in een markt gedomineerd door multinationals, zoals Douwe Egberts en Nestlé.

‘Meer fans van bijzondere koffie’s zullen Medellín Secret nu gaan tegenkomen dankzij het breed vertakte netwerk van de koffiebranderijen van Mocca d’Or’ aldus Van Eck ‘Mocca d’Or krijgt er een top koffiemerk bij dat zijn portfolio verder uitbreidt. Mocca d’Or kan hiermee beter inspelen op de groeiende vraag naar koffie met de eigenheid van specifieke en verifieerbare plantages. Medellín Secret was de eerste koffie met als oorsprong één specifieke plantage, geroemd om zijn topkwaliteit vanwege de bijzondere ligging hoog in de Andesgebergte precies op de evenaar. Hier wordt nog ambachtelijk hand geplukt. Vanwege het succes van dit concept, voert Medellín Secret inmiddels drie zogeheten ‘single finca’ koffie’s van topplantages uit Colombia, Guatemala en Costa Rica’.

Arnold Noorduijn en Wouter Jansen van Velsen zullen de directie van Medellin Secret gaan vormen en Marc van Eck blijft de marketing van Medellin Secret op zich nemen.

bron: marketingtribune.nl