Kaldi's 'Revolución de Kafé'.

Kaldi start met ‘Revolución de Kafé’ een koffierevolutie-campagne in Nederland en Vlaanderen en wil voorloper zijn in de mensen te laten genieten in koffie. Om dit een extra impuls mee te geven vinden er in alle winkels dit najaar spectaculaire acties plaats waar ‘pure’ koffie centraal staat. 

Amerika gaat in november naar de stembus maar ook bij Kaldi kan men stemmen. De klanten kiezen de lekkerste speciaalkoffie door middel van een stembiljet. Hierbij maken deelnemers direct kans op een jaar lang gratis koffie. De maand december is vanouds een kado maand en dit zal ook zo zijn bij de winkels van Kaldi. Bijzondere koffiepresentjes in alle prijsklassen zullen extra scherp geprijsd zijn.

Kaldi wil hiermee originele alternatieven aanbieden voor de eeuwige vraag welke kado we nu weer moeten kopen.  Januari staat in het teken van “oude gebruiken zijn geld waard”. Kaldi verloor onder alle deelnemers van de actie ‘Wordt Amigo de Kafé’ een reis voor twee personen naar Mexico.

Om hun assortiment nog beter te positioneren introduceer Kaldi een nieuwe slogan: ‘Kafé Spektaculór’. Kaldi wil zoveel mogelijk Nederlanders te laten genieten van bijzondere bonensoorten, verse zelfgemaakte espresso en daarmee de échte koffie.

Op 1 november starten de acties en duren tot het einde van het jaar.

Meer info over de ‘Revolución de Kafé’ is te vinden op Radio Revolucion