Bocca Coffee, geen onbekende in het specialty koffiesegment, heeft onlangs hun nieuw online platform gelanceerd. Het in 2001 opgerichte bedrijf dat zich vooral richtte op de horeca is nu ook voor de consument bereikbaar.
Menno Simons: ‘Wij zijn ons bedrijf ooit begonnen omdat werkelijk mooie koffie in Nederland niet verkrijgbaar was. Ons streven is om de consument dat verschil in kwaliteit te leren proeven en van topproducten te genieten zoals wij dat zelf doen’. Zijn broer Tewis vult aan: ‘Met de nieuwe online omgeving willen we het publiek kennis laten maken met bijzondere koffie op een manier die bij ons past: uitnodigend, verrassend en altijd kwalitatief hoogwaardig. Wij willen er onze passie overbrengen en nodigen mensen uit om meer nuance keuzes te maken.’
De bezoeker kan op de website van Bocca met alle facetten van koffie kennis maken. Uitgebreide beschrijvingen van origine en smaak en ondersteunende accessoires helpen bij het kiezen uit de verschillende bonen. Daarnaast wordt veel aandacht besteed aan de achtergrond van wat kwaliteit bijzonder maakt: persoonlijke relaties en een uitgelezen proces dat van A tot Z in handen is van Bocca Coffee.
De kwaliteit van het eindproduct is onder meer het resultaat van intensief contact. Bocca kent de mensen en hun verhalen. Dat kan de consument op de website niet proeven, maar wel meebeleven dankzij achtergronden, sfeerbeelden en persoonlijke reisverslagen.
De nieuwe website van Bocca Coffee, met blog en gekoppeld aan Facebook en Twitter, is live vanaf 16 oktober en houdt de smaakmaker graag op de hoogte van de meest verfijnde bereidingsmethoden en bijzondere koffieselecties.
Wil je meer weten, kijk dan op bocca.nl