Iemand ervaring met de webwinkel Casabarista.nl

Waar kun je terecht voor goede koffie? Is de koffie in de Nederlandse horeca echt zo slecht?

Re: Iemand ervaring met de webwinkel Casabarista.nl

Berichtdoor Thomaserati » 30 Aug 2010, 14:14

Marcel F schreef:
Madhill schreef:Hallo,

Casabarista.nl heeft een aanbieding van de Expobar Brewtus III. Heeft iemand ervaring met deze winkel. Ik woon er te ver vanaf om even te gaan kijken.

Bedankt alvast

Vier weken geleden een workshop bij Casabarista gevolgd (Utrecht).
Vervolgens drie weken geleden mijn Bezzera BZ07PM en Mahlkonig Vario daar aangeschaft.
De spullen worden netjes thuis bezorgd en aangesloten. Ze nemen ook de tijd om eventuele vragen e.d. te beantwoorden.
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en vooral de communicatie. Wat mij betreft een aanrader. :D

Workshop van Frans? Ben een paar weken geleden ook geweest, maar dan in A'dam. Zelfde eigenaren volgens mij.

Leuke en leerzame avond gehad en niet duur! Wat mij betreft een aanrader :D
Expobar Brewtus III - Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export -Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
Gebruikers-avatar
Thomaserati

Berichtdoor Marcel F » 30 Aug 2010, 14:59

Thomaserati schreef:
Workshop van Frans? Ben een paar weken geleden ook geweest, maar dan in A'dam. Zelfde eigenaren volgens mij.

Leuke en leerzame avond gehad en niet duur! Wat mij betreft een aanrader :D

Yep. Dat is dezelfde Frans. Hun geven de workshops zowel in Utrecht als in Amsterdam.
Bezzera BZ07PM / Mählkonig Vario / Chemex / Hario Buono
Gebruikers-avatar
Marcel F

Berichtdoor bas » 06 Sep 2010, 13:31

ik heb mijn bezzera onlangs bij CB Velp (Joost) gekocht. ik ken een aantal CB mensen en kan volmondig beamen dat het sympathieke mensen zijn. stuk voor stuk nemen ze uitgebreid de tijd voor je en kun je op je gemak de diverse machines en malers bekijken of er mee werken. wat betreft betrouwbaarheid en deskundigheid zit je bij CB ook goed ;)

CB is niet zo maar een webwinkel! daarmee doe je ze tekort. ze staan juist voor persoonlijke aandacht en niet voor dozen schuiven!

dat laatste geldt natuurlijk ook voor andere leveranciers; ook over Piet en Sebastiaan ben ik zeer te spreken ;)
Everchanging...
bas

Berichtdoor Madhill » 06 Sep 2010, 13:34

Klopt inderdaad wat je zegt. Tis geen webwinkel. Ben telefonisch al goed geholpen en deze week wordt mijn machine thuis afgeleverd en krijg ik ter plekke een demonstratie.
Madhill

Berichtdoor Erik » 10 Sep 2010, 17:31

Blijkbaar goed concept dan. Ik was bij Casa Barista in Den Bosch (Joop) en kocht er m'n nieuwe Mahlkönig ProM maler. Werd door hem ook prima te woord gestaan, met veel uitleg. 't is een franchise die niet zo zeer door mensen wordt gedaan die persé niets anders te doen hadden maar koffie freaks die er hun werk van gemaakt hebben. Zo krijg je heel leuk en toch vakkundig advies van zeer gemotiveerde mensen (althans in mijn geval). Maar zo te horen ben ik niet de enige die tevreden is. Binnenkort komt verkoper Joop bij mij op de koffie om te zien of alles optimaal loopt en is afgesteld. Tja, je hebt service en Service… Wat mij betreft een aanrader dus!
ECM Mechanika, Mahlkönig ProM, ECM casa, San Marco 95A, Gene cafe, Jura 70S, cafe moka, french press
Erik

Berichtdoor Bert K » 10 Sep 2010, 19:43

Ja, ik heb precies dezelfde ervaring met verkoper Joep in Den Haag. Een plezier om daar te gaan winkelen.
Bezzera BZ07 PID * Rossi RR45
Bert K

Berichtdoor catherinecossement » 08 Mrt 2016, 11:25

Hier geen al te beste ervaring. Wij hadden een Bezzera BZ09 gekocht in het verkooppunt in Antwerpen. Na een jaar en 2 maand doet de machine helemaal niets meer. Nu blijkt het franchisepunt in Antwerpen opgedoekt. Ik kan nu met de machine naar Nederland rijden om ze te laten herstellen en een tweede keer om de machine weer op te pikken.

Wel vriendelijke mensen maar zonder een professionele service kom je natuurlijk ook nergens.

Misschien toch beter in een lokale winkel gekocht....
catherinecossement

Berichtdoor bobbee » 08 Mrt 2016, 12:02

Bericht 1 van jou, ben dan meteen een beetje huiverig wbt jouw berichtgeving van een slechte ervaring.
Espresso gear: BEZZERA Strega || Tidaka CB-1 2015
Filter gear: HARIO V60 || KALITA Kettle
Roasting gear: Behmor 1600+
Gebruikers-avatar
bobbee

Berichtdoor Casawinters » 08 Mrt 2016, 12:08

Laat mij het dan neutraliseren met een goede ervaring: mijn Strega heb ik bij casabarista in Velp gekocht. Heel uitgebreid en goed advies gekregen. Zie het inderdaad niet als een webshop. Daarmee doe je casabarista en jezelf tekort.
Casawinters

Berichtdoor fandorin » 08 Mrt 2016, 12:10

catherinecossement schreef:Misschien toch beter in een lokale winkel gekocht....

Lokale winkels knnen ook zomaar opgedoekt worden.
Als je contact weet te leggen met de mensen achter die CB vestiging willen ze je vast nog helpen
een nieuw servicepunt te vinden ofzo. Zeker in een 'koffiestad' als Antwerpen.

(Zelf ben ik erg tevreden over CB Den Haag, altijd klaar voor service of een koffieleutje :D )
Gebruikers-avatar
fandorin

VorigeVolgende

Terug naar Reviews