Goedemorgen,
Ik ben in het bezit van een vibiemme domobar junior hx, ik heb hem net 3 maanden geleden weggebracht voor een servicebeurt. Maar wanneer ik nu een espresso wil gaan zetten komt er haast geen water uit de zetgroep. Het apparaat warmt zich wel op. Ook wanneer ik een kop thee ervan af tap is dit op de juiste temperatuur, maar wanneer deze de boiler weer wil gaan vullen blijft die vullen en krijg ik na een minuut een alarm te horen. Iemand enig idee wat het probleem kan wezen? mvg, Robert
Vibiemme Domobar Junior HX
Re: Vibiemme Domobar Junior HX
Ik zou terug gaan naar wij je hem hebt laten servicen. Duidelijk niet een hele goede job gedaan.
Wellicht hebben ze de machine gevuld met zuur om hem te ontkalken en zweven er nu allemaal losgekomen kalkdeeltjes in de machine. Dat zorgt vaak voor heel veel problemen zoals verstoppingen en ventielen die niet goed werken. Maar het is maar een gok.
Welk alarm gaat er af?
Wellicht hebben ze de machine gevuld met zuur om hem te ontkalken en zweven er nu allemaal losgekomen kalkdeeltjes in de machine. Dat zorgt vaak voor heel veel problemen zoals verstoppingen en ventielen die niet goed werken. Maar het is maar een gok.
Welk alarm gaat er af?
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Compak K10 Pro Barista
Werk: Aeropress * Commandante C40
Werk: Aeropress * Commandante C40
het is een soort van piepend geluid.manduca schreef:Ik zou terug gaan naar wij je hem hebt laten servicen. Duidelijk niet een hele goede job gedaan.
Welk alarm gaat er af?
Fluitend / piepend geluid had ik ook ... machine liep ook niet goed. Toen opv vervangen en alles liep weer mooi en de fluit was ook verdwenen ,)