Hmm - zal ik me ook eens aan wagen?

Ik heb er weliswaar (nog) geen foto's en/of video's maar wil toch even mijn eerste indruk niet achter houden ...
Ik heb het pakket gisteren ontvangen en vanochtend voor het eerst het diepvrieszakje geopend. Eerst wat muffe geur in de neus maar die vervloog meteen bij de eerste maling (tamelijk fijn), de single espresso kwam er dik en stroperig uit met een mooie dikke crema en een heerlijke aroma - de hele benedenverdieping smaakte ineens intens naar koffie

En de smaak ... mja, wat moet ik zeggen - ik heb het tot nu toe nooit begrepen waar die mensen het over hadden als ze over chocola, zoet, bessen en weet ik veel wat praten maar *nu* begrijp ik het! Wat een smaak! Wat een gevoel in de mond! WOOOOO!!! Dit is 'em dus
Hij smaakt intens naar chocola (maar dan de goede van tenminste 80% cacao), een vleugje macadamia noten, een hintje bosbessen - geen enkele bitterheid en krachtig! Ik drink normaal 3 a 4 single espresso's (of ristrettos als het weer niet helemaal lukt

) maar bij deze was ik al na 2 espresso's aan het stuiteren (het kan ook van vreugde & genot geweest zijn hoor

). En je blijft maar genieten! Ik had ook na een uur nog steeds een lekkere smaak in mijn mond

Heerlijk zeg - dank je wel Gino

Ik geef (nog) geen cijfers omdat ik nog te weinig ervaring heb maar als je me vraagt of ik die bonen zou kopen: JAZEKER! Waar zijn ze te verkrijgen?!?