Verkocht - Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schijven

Espresso apparatuur of spullen te koop? Of wil je juist iets kopen?

Verkocht - Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schijven

Berichtdoor ilikecoffee » 08 Mrt 2019, 14:44

Te koop: een zwarte koffiemolen van het merk Eureka, model Atom Specialty 75, met TiN schijven (te herkennen aan de gouden kleur) en handige donkere hopper van 500gr.
Laatst gewijzigd door ilikecoffee op 24 Mrt 2019, 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
La Marzocco Linea Mini (Black) - Mahlkönig K30 Vario - Bonen Onan Leuven (Belgium)
ilikecoffee

Re: Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schijven

Berichtdoor mloes » 08 Mrt 2019, 16:44

Oei oei komt net iets te vroeg voor mij, net de niche gekocht...maar is de mahlkoning beter?
BFC junior plus | Fiorenzato Doge |Genecafe |
mloes

Re: Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schijven

Berichtdoor ilikecoffee » 08 Mrt 2019, 17:26

mloes schreef:Oei oei komt net iets te vroeg voor mij, net de niche gekocht...maar is de mahlkoning beter?

Tja, het is voor het eerst dat ik van de Niche hoor, kan dus niet vergelijken. In elk geval, het maalsel van de Mk is heel goed, topmolen.
La Marzocco Linea Mini (Black) - Mahlkönig K30 Vario - Bonen Onan Leuven (Belgium)
ilikecoffee

Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schijven

Berichtdoor mloes » 08 Mrt 2019, 17:32

Ik bedoelde waarom mahlkoning i.p.v. de eureka? Want die eureka schijnt al een top molen te zijn? Welke mahlkoning is het geworden?

Ik heb nog een keer de wens om deze naast de niche te zetten. Ben zo benieuwd of ik de verschillen kan proeven ;) plat groot vs groot konisch. maar al behoorlijk geïnvesteerd afgelopen maanden dus moet even op mn vingers gaan zitten
BFC junior plus | Fiorenzato Doge |Genecafe |
mloes

Re: Verkocht - Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schij

Berichtdoor iGoof » 27 Mrt 2019, 21:11

ilikecoffee schreef:Te koop: een zwarte koffiemolen van het merk Eureka, model Atom Specialty 75, met TiN schijven (te herkennen aan de gouden kleur) en handige donkere hopper van 500gr.

Hoi, ik ben heel benieuwd naar foto's en je prijs! Leeftijd? Aantal gemalen kg? Thanks!
iGoof

Re: Verkocht - Zwarte Eureka Atom Specialty 75 met TiN schij

Berichtdoor iGoof » 27 Mrt 2019, 21:12

iGoof schreef:
ilikecoffee schreef:Te koop: een zwarte koffiemolen van het merk Eureka, model Atom Specialty 75, met TiN schijven (te herkennen aan de gouden kleur) en handige donkere hopper van 500gr.

Hoi, ik ben heel benieuwd naar foto's en je prijs! Leeftijd? Aantal gemalen kg? Thanks!

O shit. Ik zie nu pas dat er "verkocht" voor staat. :mrgreen:
iGoof

Terug naar Marktplaats