[TKA] Vibiemme Domobar Nero

Espresso apparatuur of spullen te koop? Of wil je juist iets kopen?
JackyBull

Re: [TKA] Vibiemme Domobar Nero

Bericht door JackyBull »

Maar natuurlijk was de aankoop van de Brewtus "zeer" nodig.
We hadden onszelf na de laatste reparatie (nieuw verwarmingselement) beloofd dat dit de laatste reparatie was en dat we zouden gaan sparen voor een warmtewisselaar of een duo boiler. Kortom hij gaf de geest en wij hebben ons plan uitgevoerd.
Omdat het probleem hetzelfde leek dacht ik dat het opnieuw het verwarmingselement was en ik vond dat de koper mocht weten dat reparatie nodig was.
Fijn dat je nog even laat weten hoe het met het machientje is @3aan. Ik hoop dat je vriend er veel plezier van heeft.
@3aan
Contacteer:

Re: [TKA] Vibiemme Domobar Nero

Bericht door @3aan »

JackyBull schreef:Maar natuurlijk was de aankoop van de Brewtus "zeer" nodig.
We hadden onszelf na de laatste reparatie (nieuw verwarmingselement) beloofd dat dit de laatste reparatie was en dat we zouden gaan sparen voor een warmtewisselaar of een duo boiler. Kortom hij gaf de geest en wij hebben ons plan uitgevoerd.
Omdat het probleem hetzelfde leek dacht ik dat het opnieuw het verwarmingselement was en ik vond dat de koper mocht weten dat reparatie nodig was.
Fijn dat je nog even laat weten hoe het met het machientje is @3aan. Ik hoop dat je vriend er veel plezier van heeft.
Zo gaat dat hier op het Forum, we zijn en blijven nieuwsgierig naar de vorderingen, ik had bij jullie thuis al iets laten schemeren van de waterreservoir schakelaar en dat was inderdaad de boosdoener en er was een keer een andere thermostaat ingegaan, dit leek in elk geval niet de originele hoe deze gemonteerd zat, was een beetje prutswerk en die even goed nagesteld, schuimt met een mooie Microfoam en kan een halve liter mooi gedaan krijgen, wel met een 2 gaats mondje

Ik had al eerder een mooi machientje voor hem, maar dat vond z'n vrouw niks, als die deze ook niks vind kan die voor de rest de p_t op :x

P.S. zoals de Boston reageerde hebben we nog nooit meegemaakt !
Normalerwijze 1 bonk gekkigheid en nu was die uitermate onderdanig.
ASTORIA FIORE 1983 - VERSALAB M3 met doseerschuiven
Volg Adriaans koffiekar op http://www.facebook.com/A3koffie
Daar vindt u ook de plaatsen waar ik zo af en toe met de "Tardis" aanwezig ben.
Plaats reactie