Starbucks Schiphol
Re: Starbucks Schiphol
Dan was het beter op de luchthaven van Menorca. Prachtige machine en molens, concept zag er ook goed uit. Helaas een papieren bekertje in plaats van een kopje. De koffie was niet top, maar beter dan alles wat ik op Schiphol gedronken heb,
Bezzera Strega - Compak E5 OD - Custom Tamper - TimeMore C2 - Ilsa Anniversario - CafeSolo - Aeropress - Chemex - Moka Express - GrindRipper - Technivorm Moccamaster
- geronimoxx
Wel jammer. Ik loop er vaak langs en vaak een lange rij, mede door de langzame bediening. Capucchino is een emmer melk.
Wil je toch nog een aardige koffie, dan is je beste kans bij de Panetteria (Illy) naast de Burger King voor de douane dus. Hangt wel een beetje af vd medewerker, werken ook tijdelijke krachten en studenten. Vlaai lekker laten liggen, die is het beste in de luchtbrug naar het Sheraton.( Multi -vlaai).
Wil je toch nog een aardige koffie, dan is je beste kans bij de Panetteria (Illy) naast de Burger King voor de douane dus. Hangt wel een beetje af vd medewerker, werken ook tijdelijke krachten en studenten. Vlaai lekker laten liggen, die is het beste in de luchtbrug naar het Sheraton.( Multi -vlaai).
DB924 id molen.
LOL! Geweldig!
Bezzera Strega - Compak E5 OD - Custom Tamper - TimeMore C2 - Ilsa Anniversario - CafeSolo - Aeropress - Chemex - Moka Express - GrindRipper - Technivorm Moccamaster
Goh ook nog posten op dit late uur? 
Maar heb ook al paar keer mogen genieten van de kwaliteit @ schiphol. Bizar eigenlijk... 4 man bezig met één kopje koffie.

Maar heb ook al paar keer mogen genieten van de kwaliteit @ schiphol. Bizar eigenlijk... 4 man bezig met één kopje koffie.
PV Export -- Compak K3 Touch Polish -- Espressogear Barista RVS
Bodum Chambord cafetière 3 Kops
Reneka Viva E 1 - 6 Liter HX
Vibiemme Seplus Lusso - 5 Liter HX
Gene Cafe koffiebrander
En veel koffie ...
Bodum Chambord cafetière 3 Kops
Reneka Viva E 1 - 6 Liter HX
Vibiemme Seplus Lusso - 5 Liter HX
Gene Cafe koffiebrander
En veel koffie ...
Laat is wel relatief hoor 
En ik verheug me al weer op mijn komende bezoek in Exeter

En ik verheug me al weer op mijn komende bezoek in Exeter

:: Dalla Corte mini EX4 :: Ceado E73s :: Mahlkönig Vario v2 :: Aeropress ::
Paar keer zelfs? Dus het is/was geen 'eens maar, nooit weer'? Een vorm van zelfkastijding? Ik zou nog liever een cecile om m'n been doen!Roberto schreef:Goh ook nog posten op dit late uur?

ik ben niet meer actief op dit forum
In Parijs heb ik het een keer geprobeerd, omdat ik dacht dat het best aardig zou zijn
Maar ja..... Ik wilde natuurlijk meteen drinken, en brandde gelijk mijn mond. Was voor mij al de druppel die het kopje deed overlopen.

Gaggia Classic -- Eureka Mignon