Coffeelovers St. Pieter Maastricht
Re: Coffeelovers St. Pieter Maastricht
In verband met de gesloten winkels van Polare is deze koffiebar genoodzaakt voorlopig te sluiten. Dit aangezien de bars zijn bevestigd in de boekenwinkels in Maastricht en Eindhoven.
Eureka mignon - Hario v1 - Aeropress
Oef, dat lijkt me echt een ramp voor die ondernemer. Synergie is leuk, maar als een van beide elementen de geest dreigt te geven zit je wel even vast op zo'n zinkend schip.
LONDINIUM L1-P -- HG One -- Mazzer Mini E --Compak R120 & E8 -- Rocket -- La Pavoni -- Fracino Roastilino & Fuji PXG4 -- Tonino -- VST TDS
Gelukkig heeft de eigenaar nog 3 vergelijkbare koffiezaken in Maastricht:)
Die andere 3 zaken liggen niet echt midden in het centrum.
En voor echt lekkere koffie kun je er niet terecht. Zelden mooi melkschuim gekregen.
Maar inmiddels zijn de zaken in Polare alweer open;)
En voor echt lekkere koffie kun je er niet terecht. Zelden mooi melkschuim gekregen.
Maar inmiddels zijn de zaken in Polare alweer open;)
Eureka mignon - Hario v1 - Aeropress
coffeelovers heeft de koffiecultuur in maastricht op de kaart gezet, I'll give 'em that. blanche deel heeft op zich prima bonen, maar is mijns inziens wel een klasse onder de op dit forum bekende "boutique " branders. net wat minder complex en iets te donker gebrand. apparatuur is spectaculair (KvdW) , en de meeste vaste personeelsleden weten wat ze doen, maar er zitten ook wat parttimers tussen die iets minder ingewijd zijn lijkt het.
all in all: beter dan wat je in nagenoeg alle andere zaken krijgt, maar wat mij betreft niet de top in maastricht; neem eens een kijkje bij Alleycat; bonen van Dutch barista coffee of Il Bacaro op het vrijthof; bonen van een mij onbekend italiaans merk, en een mooie gerestaureerde faema machine.
zag overigens ook een KvdW machine staan bij een nieuw zaakje in de maastrichter smedenstraat, kruising stokstraat. (bij de mestreechter Geis), nog niet geweest..
all in all: beter dan wat je in nagenoeg alle andere zaken krijgt, maar wat mij betreft niet de top in maastricht; neem eens een kijkje bij Alleycat; bonen van Dutch barista coffee of Il Bacaro op het vrijthof; bonen van een mij onbekend italiaans merk, en een mooie gerestaureerde faema machine.
zag overigens ook een KvdW machine staan bij een nieuw zaakje in de maastrichter smedenstraat, kruising stokstraat. (bij de mestreechter Geis), nog niet geweest..
Bezzera Magica - Fiorenzato F4e Nano
-
Up! De flat white kan ik tegenwoordig niet slap noemen!
Ik hou van deze plek, maar ik ga er niet zo vaak nu