schakelaar voor quickmill 0825

Alles over espresso-apparaten

schakelaar voor quickmill 0825

Berichtdoor original andalucia » 02 Aug 2009, 23:22

Ik heb een kennis wiens machine ( quickmill omre 0825 ) het niet meer deed.. In de familie had al iemand erna gekeken... :cry: ... Bij het openen lag de hoofdschakelaar in een zakje in een stuk of 100 deeltjes... ). Bestudering hiervan gaf aan dat enkele contacten verbrand waren... ( men zat dus goed ).

Nu kan ik hem dus niet meer in elkaar puzzelen daar ik niet weet hoe de contacten tegenover elkaar horen te liggen... ( degene die hem gesloopt heeft, heeft er geen schema van gemaakt voordat hij begon :( ).
Ook staat er geen enkel type nummer op de schakelaar , merk is Bremas.. en dat was het dan....

een foto van een ander
Afbeelding
gevonden op het web... echter geen typenr....

Wie weet welk type ( vervangend mag ook ) of heeft een elektrisch schema voor me... dan kan ik het zelf uitzoeken welk vervangen type ik nodig heb
Elektra Semi automatica SXCD , Elektra Grinder MSC , Quickmill 810 ESE, Quickmill 820 , Quickmill Omre Grinder, en Nog een defecte Quickmill Omre maler ;-( , Handpresso, DE antieke wandmaler
Gebruikers-avatar
original andalucia

Re: schakelaar voor quickmill 0825

Berichtdoor Patrick » 03 Aug 2009, 11:33

Heb je Euroquick al gevraagd?
NEW Expobar Brewtus 4 PID | Mazzer Mini manual | Gene Café | diverse slow coffee | SCAE Level 1 gecertificeerd
Gebruikers-avatar
Patrick
SCAE Barista Level 1

Berichtdoor original andalucia » 03 Aug 2009, 12:08

Zo simpel dat ik daar natuurlijk noooooit aan gedacht heb :oops: :oops:

Bij deze alsnog gedaan, bedankt voor het wel wakker zijn :P

Ik ga maar even een paar expresso's naar binnen werken om mijn motor te starten :mrgreen:
Elektra Semi automatica SXCD , Elektra Grinder MSC , Quickmill 810 ESE, Quickmill 820 , Quickmill Omre Grinder, en Nog een defecte Quickmill Omre maler ;-( , Handpresso, DE antieke wandmaler
Gebruikers-avatar
original andalucia

Berichtdoor Patrick » 03 Aug 2009, 12:17

Ze hebben bakken met onderdelen in het magazijn liggen en meestal vragen ze er niet de hoofdprijs voor.
NEW Expobar Brewtus 4 PID | Mazzer Mini manual | Gene Café | diverse slow coffee | SCAE Level 1 gecertificeerd
Gebruikers-avatar
Patrick
SCAE Barista Level 1

Berichtdoor original andalucia » 03 Aug 2009, 12:21

ben benieuwd, zal wel wat laten weten
Gebruikers-avatar
original andalucia

Berichtdoor Dennis » 03 Aug 2009, 20:50

Pierre toch!!
Veel te lang op vakantie geweest zeker :lol:
La Marzocco GS/3, Compak K-10 Conic WBC.
GeneCafe
Gebruikers-avatar
Dennis
SCAE Barista Level 1

Berichtdoor original andalucia » 03 Aug 2009, 21:01

tsja , 3 weken met 40 plus in Andalucia houd ook geen paard vol 8-) .
Gebruikers-avatar
original andalucia

Berichtdoor original andalucia » 08 Aug 2009, 09:24

antwoord gehad van euroquick : "U kunt de schakelaar bij ons bestellen. De kosten zijn €9.95 + €5.95 order- en verzendkosten."

perfect en niet duur. heb hem besteld.

bedankt voor de tip
Gebruikers-avatar
original andalucia

Berichtdoor Mark » 08 Aug 2009, 09:31

Netjes hoor, prima service voor een goede prijs!
Bezzera Strega - LaCimbali Junior Grinder - Custom Tamper - Xpressivo Barista - Ilsa Anniversario - CafeSolo - Aeropress - Clever Dripper - Moka Express - GrindRipper - Tiamo Handgrinder
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mark
Site Admin

Berichtdoor original andalucia » 12 Aug 2009, 20:30

heb hem gekregen...... men had me eentje opgestuurd voor een 810/820......en geen 825 zoals ik beschreven had.... maar goed, hij kan terug , dus dat is al weer ok.

Als ik een technische tekening zou hebben van de bedrading dan kan ik kijken welke schakelaar er in kan... Er zijn zat industriele schakelaars te krijgen... ( dat was het tenslotte ook. ), Dus ........ wie kan me helpen met of een E tekening of type nr van de schakelaar......bij mij staat er niets meer
Gebruikers-avatar
original andalucia

Volgende

Terug naar Espressomachines